ہانگجو فیشن بیرونی کمپنی، لمیٹڈE-mail: ricky@fashionoutdoor.com
گھر > خبریں > مواد
سٹیو ترانی - تحفظ کے ماہر
- Nov 23, 2017 -

چین فیشن اوٹ دروازے چین میں فوجی اشیاء کی معروف سپلائرز میں سے ایک ہیں اور 15 سال سے زائد عرصے تک اس میدان میں موجود ہیں.

فیشن اوٹروائر کے فوائد فوجی بیگ، فوج کی حکمت عملی بنیان ہیں. اگر آپ ان میں سے کسی بھی اردو اشیاء www.aplce.com میں دلچسپی رکھتے ہیں، تو براہ مہربانی ہمیں بتائیں، ہم مزید کسٹمرز کو مزید تفصیلات دینے کے لئے خوش ہوں گے.

blob.png

غیر بیلسٹک ہتھیاروں کے ماہر، پروفیسر اور اہم اسپیکر اسٹیو ٹارانی نے 25 سے زائد برسوں کے دوران امریکی دفاع، قانون نافذ کرنے والے اور انٹیلی جنس کمیونٹیوں کو ایک معزز حفاظتی پروگرام کے موضوع پر ماہرین اور سروس فراہم کنندہ کے طور پر کئی اعلی / کم پروفائل آف امریکہ کے لئے خدمت کی ہے. وفاقی اداروں. ٹارانی سابق سینٹرل انٹیلیجنس ایجنسی (سی آئی اے) کے ملازم ہیں جنہوں نے حفاظتی پروگراموں میں خدمات انجام دی اور پہلے ہی کینٹ لینڈ ایئر فورس بیس (این ایم) میں امریکی محکمہ توانائی (DOE) نیشنل سیکورٹی انسٹی ٹیوٹ (سیکورٹی فورس ٹریننگ ڈیپارٹمنٹ) جہاں انہوں نے امریکہ کے اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ انسداد دہشت گردی کی امداد کے پروگرام (ATAP) کے لئے کام کیا.

آپریشنل تیاری میں مہارت، وہ وفاقی طور پر تصدیق شدہ اختیارات اختیار کرنے والے انسٹرکٹر ہیں جو امریکی دفاعی سیکورٹی، نیشنل سیکورٹی ایجنسی، فیڈرل بیورو انوائیوشن، ہوم لینڈ سیکورٹی، ڈریگ انفیکشن ایڈمنسٹریشن، اور نجی شعبے میں فعال ہیں.

بہت سے وفاقی آتش بازی کے انسٹرکٹر کی تصدیق کرتے ہیں: امریکی وفاقی قانون نافذ کرنے والی ٹریننگ سینٹر (FLETC) آتش بازی کے مصدقہ انسٹرکٹر (FITP)، امریکی محکمہ توانائی (DOE) آتش بازی کے مصدقہ انسٹرکٹر، امریکی محکمہ دفاع سیکورٹی سینٹر آتش بازی کے انسٹرکٹر اور دیگر، ٹرانی فی الحال ایگزیکٹو میں کام کرتا ہے تحفظ، بین الاقوامی سطح پر پیشہ ورانہ ہدایات اور لیکچر فراہم کرتا ہے.

اسٹیو ایک ماسٹر چاقو ڈیزائنر، وفاقی ٹھیکیدار، آٹھ کتابوں کے شائع شدہ مصنف، فعال محافظ ایجنٹ ہے اور امریکی محکمہ انصاف (DOJ)، امریکی محکمہ دفاع، اور بین الاقوامی ایسوسی ایشن آف پولیس (IACP) کے مشیر رہتا ہے.

blob.png

فوجی PLCE تکمیل بنیان کے بارے میں مزید معلومات کے لۓ، آپ کو چین کے فیشن ایسوسی ایشن سے پیٹرن ڈی پی ایم، ویب سائٹ کا لنکس ملاحظہ کریں : http://www.aplce.com/plce/plce- بنیان / برطانیہ کے فوجی-پلاس-جنگی حملہ-بنیان-90.html